pátek 26. dubna 2019

Letošní úroda...

... teprve bude, ale už se ni pomalu připravujeme. Pěstujeme sazeničky, sejeme semínka do země, kontrolujeme, jestli nám neuschnul přes zimu nějaký stromek či keřík.

Vypadá to, že všechno zimu přežilo a má se čile k světu. Jen to sucho se mi nelíbí. Když už zaprší, tak to další den vysuší vítr. Poctivě chytáme vodu ze střechy do nádrží, aby bylo čím zalévat.

Rybízy a angrešty kvetou.




Kedlubny a saláty ve skleníku. Ze sazenic koupených v zahradnictví začátkem března.


Již podruhé se mi podařilo přezimovat petúnie. Loni to bylo bez záměru. Prostě zůstaly v truhlíku, který jsem schovala na zimu a ony na jaře obrazily. Až pak jsem se někde dočetla, že i petúnie lze přezimovat.


Muškáty se letos také podařilo přezimovat. Loni to nevyšlo, ale nevzdala jsem to a letos se zadařilo. Kromě muškátů a petúnií, ale zimu přežila i begonie, dichondra a citronová verberna.



Sazenice rajčat. Předpěstovávám sama. Stejně tak papriky, feferonky, část kedluben, salátů, brokolici, mochyni, měsíční jahody, cukety, dýně, ačokču. Naopak každoročně kupuju sazenice okurek hadovek a květáků.


A podzimní řízky muškátů taky zimu přežily ve zdraví.



Žádné komentáře:

Okomentovat